Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

2700 μέρες κανονική φυλακή με βασανιστήρια να πάνε να βρουν Άλο πλανήτη η σελίδα είναι δική μου δεν έχει κανένα δικαίωμα στην σελίδα είναι το σπίτι μου το κατάλαβες βρομιάρη .δεν

2700 μέρες κανονική φυλακή με βασανιστήρια να πάνε να βρουν Άλο πλανήτη η σελίδα είναι δική μου δεν έχει κανένα δικαίωμα στην σελίδα είναι το σπίτι μου το κατάλαβες βρομιάρη .δεν επανασύνδεση αλήτη στο facebook και στα διέγραψα όλα ,έχω έκανα σύνδεση με το twitter ,ιατ είσαστε καθάρματα τώρα προτείνω και ζητώ να φύγουν τα βρομοσκυλα που μας χέρι το facebook ην ομάδα και την βοήθεια.Καλό το facebookπου τους παρέχει ασυλία και συγκάλυψη είναι συνυπεύθυνο γεια τ6ον εισαγγελέα και γεια τον ΟΗΕ και αναφορά στον πρόεδρο.δεν έχετε και δεν μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε το διαδίκτυο που το βρήκατε έτοιμο και τα εκμετ6αλευστε εάν δεν συμμορφώστε να ψάξετε να βρείτε άλλο πλανήτη ναι γιατί είμαι άνθρωπος και όχι πτώμα που θέλετε εσείς για να καταπατάτε ,που είναι η κοινωνική συμπεριφορά .που πήγε τώρα την θυμηθήκατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: