Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

ομαδα

Προσθέστε στους φίλους σας τις προσωπικές επαφές σας γράφει η ομάδα Δείτε πώς λειτουργεί ή διαχειριστείτε εισαγόμενες Καλημέρα στους φίλους που θέλουν να εγγραφούν στην σελίδα,μόνο με μήνυμα mail.Ο λόγος όπως βλέπετε και από τον αριθμό χρηστών, είναι καθαρά υπεύθυνη η ομάδα και Βοήθεια του facebook.Όταν κάνω Προσθήκη στους φίλους, αμέσως 2 η 4 7 ημέρες αποκλεισμό γεια παρενόχληση.Μου γράφουν να καλέσω φίλους από της επαφές που έχω .Εκεί αίνε πιο μαρτύριο σου βγάζει χρήστες γεια να επιλέξω και αυτομάτως με μπλοκάρει.με 7 ημέρες αποκλεισμό και μπλοκάρισμα τα mail.να φανταστή σε απάντηση χρηστών ,με τιμώρησαν πάλι ,ότι έστελνα άσεμνα μηνύματα.λοιπόν καταλάβατε δεν καλώ σας θέλω όλους αλά της τελευταίες ημέρες μου έχουν επιβάλει περίπου 70 ημέρες μπλοκάρισμα το mail και να διαγράφουν τα μηνύματα όλα.Πώς γίνετε να έχω 10ατομα,που σε όλους μαζεύουν με τις χιλιάδες χωρίς ενόχληση και χωρίς ούτε μια καλημέρα δεν μας λένε

Σήμερα χωρίς λόγο όπως πάντα μου απενεργοποιούν τις σελίδες και μετά δεν δέχονται τον κωδικό μου γράφουν λάθος πάμε γεια επαναφορά του σιχάθηκα με τα ύπουλα. Ο λόγος αυτό έγινε γεια να καταλάβετε ότι δεν μπορώ να καλέσω αμέτρητες φορές μου δείχνουν φίλου από του δικούς μου να κάνω επιλογή ,επιλεγώ και σε χρόνο μηδέν μπλοκάρισμα μπλοκάρισμα γεια παρενόχληση φίλου μα εγώ εμέ ο ίδιος άλλες 4 ημέρες και ας έρθουν να μου τα αρνηθούν  Μέχρι  χθες και επί 10 ημερόνυχτα μα βάρδιες προσπαθούσαν συνέχεια αλλαγές κωδικούς. σκέτα απάνθρωπα βασανιστήρια. Και η επαναφορά γίνεται σε χρόνο μηδέν

Δεν υπάρχουν σχόλια: