Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Καλημέρα ομάδα και βοήθεια του fakebook,το έχετε παρατραβήξει τώρα μου έκλεισαν και τα μηνύματα που ζητούν οι φίλοι

Καλημέρα,μπορείτε να μου γράφετε τι ζητάτε τελικά από έμενες ,που διαρκώς με προσβάλετε με υποτιμάτε.είναι παράλογο αυτό και ο τρόπος δράση σας.ποτέ δεν με ενοχλήσατε .Δεν είναι παιδική χαρά να παίζεται αρκετά έχετε κάνει.άτομα που  σον σύνδεσμε ου γράφονται Άλου .Δεν με πειράζει αλλά δεν μπορώ να του απαντήσω.τώρα μου απέκλισες το μήνυμα γεια κάποιους σκοπούς.έχετε χάση τέλειος την λέξη ενόχληση που είναι γεια  εσάς όχι γεια έμενα. μου βγάλατε χθες μπλοκάρισμα γιατί ενοχλώ, τον φίλο, μου γράφετε τον γυρίζετε προσωπικά και τον ενοχλείτε και ήμουν  ο ίδιος που ενοχλούσα τον υετό μου .το όχτε παρακάνει ,είναι ντροπή και δεν ξέρω ποσά αλλά έχετε διάπραξη στο έξεις ,δεν οα σου ξαναγράφω.θα στέλνω ανάρτηση σε ένα επίσημο κάνε ότι σου αρέσει ,το τι είσαστε το γνώριζα γνωρίζετε μονή σας είναι ντροπή.τώρα που απαγορεύσατε τα μηνύματα   σας στέλνω μηνύματα με εικόνα και την μπλοκάρεται http://myblogmihalis10.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: