Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Καταγελώ δημόσια Το facebook γεια το γενικό μπλοκάρισμα, με σκοπό να μην μπορώ να επικηνονισω γεια τα κατορθώματα τους.

Είναι πολύ πρόστυχο αυτή ,που δήθεν ομάδα και βύθια, μέχρι φασκελώματα στα μούτρα τους,σε σκετς δάχτυλα,προς τα επάνω ειπείν τι ειδικότητα ξέρουν που θα τα βάλουν  είναι ντροπή να προσπαθείτε να μάθετε την αλήθεια και άλλα αυτά.Μήπως νομίσατε ότι ήμασταν εργάτες και δεν δουλεύαμε καλά,η στο χωράφι σας.Και εύρο πέος σας έδωσε αυτό το δικαίωμα τις υποτίμησης και .του μπλοκαρίσματος.δεν το ανεχόμενε είναι ντροπή. εάν δεν σου κανό διαγράψαμε. αλλά μολι πήγα στη διασπορά ,στον ,Google,ήρθε σελίδα του Tiwitter την μπλοκάρατε και αρχίσατε αυτά το πρόστυχα,λυπάμαι και πάλι γεια αυτά που κάνατε.Μου λεγάτε εάν θα κάνω σύνδεσμο από το blogspot google,το ίδιο έχει συμβεί σε όλες τις πλατφόρμες, είμαι γραμμένος σε 30 περίπου σελίδες ποτέ μα ποτέ στα 12 τελευταία χρόνια μα κανέναν,πάντα είχα και έχω άριστη συνεργασία,και σέβομαι, την κάθε φιλοξενία χωρίς επηρεασμό από την προηγούμενη.και στη ιδιωτική μου ζω στα 56 χρόνια δεν έχω το παραμικρό. και ήρθατε εσείς να μας μιλήσετε γεια κοινωνική συμπεριφορά,και με ποιο δικαίωμα  Μιχάλης Θαλάσσης .facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: