Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγέλλω δημόσια την ομάδα και βοήθεια του facebook.

Καταγγέλλω δημόσια την ομάδα και βοήθεια του facebook.γεια θέματα που στην ουσία είναι ποινικά αδικήματα,την στιγμή που μου ζητάς τον αριθμό κάρτα τραπέζης άσος και παραπλανάμαι δεν ξέρω εάν είναι με την ανοχή του γεια τα γνωστά θέμα όπως έχω στείλει σε αρκετούς τα δικάσας πρέπει να ντρέπεσαι είναι 85 άτομα αυτά που επίκαιρο έγραψαν το μου αρέσει .ψάξε κοιτά ,ήσαστε πολύ Όταν στέλνετε τα αιτήματα φιλίας σε άτομα που ήδη γνωρίζετε (όπως είναι οι συμμαθητές, οι φίλοι, η οικογένεια και οι συνάδελφοί σας), οι πιθανότητες να γίνουν δεκτά είναι μεγαλύτερες χρησιμοποιήσετε το Facebook για να επικοινωνήσετε με άτομα που δεν γνωρίζετε, αυτά τα άτομα μπορούν να αναφέρουν ότι δεν σας γνωρίζουν ή να καταχωρήσουν την επικοινωνία στις ανεπιθύμητες. Αν αυτό συμβαίνει επανειλημμένα, ίσως θεωρηθεί ότι. Σας καταγγέλλω ότι χωρίς την έγκριση μου μου έχετε  χωρίσει την σελίδα σε πολύ κομμάτια αλά πατώ και άλλα βγαίνουν σας καθιστώ υπεύθυνους.με αποκλεισμό 2 ημέρες .και μπλοκάρισμα το mail. δεν ξαναγράφω πάλι ,σας δίνουμε και αξία δειλοί.ούτε υπογράφω ,δεν ήμαστε στον καιρό που κινάνε δήλωση μετανοίας.γεια αυτο εφτιαξα 2 ομαδες απο τα δικαμου ατομα. γειτι εβλεπα την μια 95 και την αλλη 41

Δεν υπάρχουν σχόλια: