Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Το facebook, που δεν έχω κανένα παράπονο ,δεν έχει κάνει τίποτα με το θέμα ,είναι σαν να πράττουν με την ανοχή 8 μήνες καθημερινά ενημερώνω . με ενοχλούν κάθε κλικ όπου και να είναι ,μου κάνουν εικονική απενεργοποίηση .

Προς το facebook , και σε όλο το διαδίχτυο  ,δεν έχω πρόβλημα από την κατάσταση ,που λέγετε facebook .το πρόβλημα είναι ότι η  η ομάδα και η βοήθεια ,που δεν ξέρουμε και αν είναι με ταλαιπωρούν επί 8 μήνες. Ντροπή σας τα παρακάνατε ,θα διαμαρτυρηθώ έντονα δεν μπορείτε  κάθε κλικ και κωδικό πρέπει να ντρέπεστε,με προσβάλετε με προκαλείτε.συνέχεια σας είπα σταματήστε και ασχοληθείτε με κάτι άλλο.  Μου κάνουν εικονικές αποσύνδεσης ,και μετά  επαναφορά κωδικού,ζητώντας μαζί με άλλα τον αριθμό κάρτας τραπέζης ,είναι πρωτοφανές .κάνω έκλυση σε κάθε φορέα να επικινονιση μαζί μου ,γεια την επίλυση του θέματος. δεν μπορεί να μας υποτιμούν  με αυτόν τον τρόπο.ασχολούμαι από την αρχή που ξεκίνησε το web, ακόμα δεν υπήρχαν ,ούτε windows. έχω λογαριασμό με πολλές πλατφόρμες.ποτέ πρόβλημα.Τώρα έχει παραγίνει.μην έχεις παρτίδες με το google,me to twitter, 8 μήνες, με τους  "NYTimes.com,δεν κάνουν σύνδεση,δεν θέλουν άλλον,ας τα βρουν ,μόνη τους. πήγα στην διασπορά ,έχω λογαριασμό, άρχισαν ,τα ιδία,τι να προτοθιμιθο. η πρώτη λέξη όταν ήρθα ,μην ξανά κάνης ανάρτηση από το google ,διαγραφή,ε όχι δεν θα πληρώνω τα δικά σας

Μιχάλης Θαλάσσης facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: