Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Μπλοκάρουν καθημερινά ,η ομάδα και η βοήθεια

Τώρα ενημερώνω την ομάδα και βοήθεια,γεια να μην μπορ ω να αναρτήσω δικό μου video, και να βγάζει κόκκινο ότι δεν επιτρέπει ο ιδιοκτήτης. Ιδιοκτήτης είμαι ο ίδιος και την σελίδα Twtter,με είχατε μπλοκάρει, και μου λεγάτε κιόλας το κείμενο δεν θα το πέραση, είναι άτιμο σίτο που κάνετε..Θέλω να το μάθουν οι φίλοι που μου έστελναν μηνύματα ,και δεν μπορούσα να απαντήσω.σήμερα το κατάλαβα.είναι ντροπή να συμπεριφέρεστε με αυτόν τον τρόπο καθημερινά δεν σας επιτρέπω άλλη φορά ,να με μπλοκάρετε,θέλω να ενεργοποιήσεις όλα αυτά που δεν λειτουργούν.πρέπει και λίγο φιλότιμο 8 μήνες καθημερινά .Όσο γεια φιλότιμο που με τον τρόπο σας το έχετε απόδειξη πολύς φορές

που μου κάνετε καθημερινά δεν είναι πολύ σοβαρευτείτε λαγάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: